VW T6.1 SHORT

Ergonomiczna aranżacja wnętrza na mniej niż pięciu metrach długości auta? Tak! Nasz buskamper na bazie VW T6.1 dzięki systemowi szyn we wnętrzu pozwala na pełną dowolność w zakresie rozmieszczenia foteli. W pełni funkcjonalny kamper dla czworga, który w razie potrzeby także doskonale sprawdzi się jako bus dla sześciorga pasażerów. A po wyjęciu siedzeń i dolnego łóżka otrzymujemy dostawczaka do przewozu przedmiotów o dużych gabarytach. Jedynym zabudowanym na stałe elementem we wnętrzu jest wysokiej jakości moduł kuchenny.

DO POBRANIA

POPROŚ O BEZPŁATNĄ WYCENĘ JUŻ TERAZ!
YouTube

By loading the video, you agree to YouTube's privacy policy.
Learn more

Load video

PRZYKŁADY ZASTOSOWAŃ

PRZESTRZEŃ MIESZKALNA

Radość z wspólnego biesiadowania – czy to przy posiłku, zabawie czy rozmowie… Wnętrze kampera oferuje do tego doskonałe warunki. Przednie fotele można wygodnie obrócić do środka tworząc wygodny salon. Kolacja dla czworga albo gra towarzyska dla całej rodziny? Dodatkowy, rozkładany stół daje szerokie możliwości. Jeśli masz ochotę posiedzieć przy ulubionym napoju w towarzystwie, to idealnie sprawdzi się stolik montowany w systemie szynowym. A może chcesz po prostu posiedzieć i poczytać? Włącz lampkę USB i zrelaksuj się.

GOTOWANIE

Nasz przestronny campervan na bazie Volkswagena wyposażony jest w zintegrowany moduł kuchenny – zlewozmywak, dwupalnikową kuchenkę i lodówkę z zamrażalnikiem. To jednak nie wszystko: klapy nad zlewozmywakiem i kuchenką umożliwiają wykorzystanie tej przestrzeni jako dodatkowej powierzchni roboczej – obok rozkładanego i przesuwanego stołu. Szuflada na sztućce i szafki kuchenne ułatwiają bezpieczny transport przyborów kuchennych, a dodatkowe gniazdka elektryczne umożliwiają korzystanie z urządzeń przydatnych w trakcie przyrządzania posiłków.

SPANIE

Oprócz przytulnego, rozkładanego łóżka wewnątrz kampera, podnoszony dach oferuje jeszcze dwa wygodne miejsca do spania z wyjątkowym widokiem. Wygodne materace, zintegrowana z dachem moskitiera oraz zasłony w oknach zapewniają regenerujący sen. Cecha szczególna: przestrzeń pod łóżkiem wewnątrz kampera wykorzystać można jako obszerny bagażnik. Alternatywnie znajdą tu miejsce dwa składane fotele. Wszystkie szafki oraz toaleta chemiczna wysuwana z podstawy modułu kuchennego są dostępne nawet po rozłożeniu łóżka.

Szybka adaptacja...

…przestrzeń mieszkalna
Video abspielen
…gotowanie
Video abspielen
…spanie
Video abspielen

POPROŚ O BEZPŁATNĄ WYCENĘ JUŻ TERAZ!

UKŁADY WNĘTRZA

Element 6

1.

Siedzenia w pierwszym i drugim rzędzie skierowane w kierunku jazdy. Dolne łóżko złożone.

Element 2

2.

Siedzenia w pierwszym i drugim rzędzie skierowane w kierunku jazdy. Stół rozłożony.

Element 3

3.

Siedzenia w pierwszym rzędzie zwrócone w kierunku zabudowy. Siedzenia w drugim rzędzie skierowane w kierunku jazdy. Dolne łóżko złożone. Stół rozłożony.

Element 4

4.

Siedzenia w pierwszym rzędzie zwrócone w kierunku zabudowy. Dolne łóżko rozłożone. Fotele w drugim rzędzie można schować obok siebie pod łóżkiem, co ułatwia dostęp do szafek z części mieszkalnej. Wolny bagażnik.

Element 5

5.

Siedzenia w pierwszym rzędzie z widokiem na część mieszkalną. Dolne łóżko rozłożone. Siedzenia w drugim rzędzie można schować obok siebie pod łóżkiem, co ułatwia dostęp do szafek z części dziennej. Konsola rozszerzona. Wolny przedział bagażowy.

Element 6

6.

Siedzenia w pierwszym rzędzie zwrócone w kierunku jazdy. Dolne łóżko rozłożone. Fotele w drugim rzędzie można schować jeden za drugim pod łóżkiem, co zapewnia wygodny dostęp do szafek i przestrzeni bagażowej z części mieszkalnej.

Element 7

7.

Siedzenia w pierwszym i drugim rzędzie w kierunku jazdy. Fotele w drugim rzędzie zamontowane są jeden za drugim, dzięki czemu możliwe jest przewożenie długich przedmiotów (np. nart) przy jednoczesnym zapewnieniu miejsc siedzących dla 4 osób. Dolne łóżko złożone.

Element 20

8.

Siedzenia w pierwszym rzędzie zwrócone w kierunku jazdy. Dolne łóżko rozłożone. Fotele w drugim rzędzie można schować jeden za drugim pod łóżkiem, co pozwala na przewożenie długich przedmiotów i jednoczesny nocleg dla 4 osób.

Element 8

9.

Siedzenia w pierwszym rzędzie zwrócone w kierunku jazdy. Zdemontowane siedzenia drugiego rzędu. Dolne łóżko rozłożone. Wolna przestrzeń ładunkowa od przedziału bagażowego do siedzeń w pierwszym rzędzie.

Element 10

10.

Siedzenia w pierwszym rzędzie zwrócone w kierunku jazdy. Dolne łóżko złożone. Siedzenia w drugim rzędzie schowane obok siebie pod łóżkiem. Przestrzeń w strefie mieszkalnej do transportu dużych przedmiotów. Pewne mocowanie ładunku za pomocą oczek w szynach.

Element 19

11.

Siedzenia w pierwszym rzędzie skierowane w kierunku jazdy. Siedzenia w drugim rzędzie (obok siebie) zwrócone w stronę części mieszkalnej. Siedzenia w trzecim rzędzie zwrócone w kierunku jazdy. Dolne łóżko złożone.

Element 11

12.

Siedzenia w pierwszym rzędzie zwrócone w kierunku jazdy. Siedzenia w drugim rzędzie (obok siebie) zwrócone w stronę części dziennej. Siedzenia w trzecim rzędzie skierowane w kierunku jazdy. Stół rozłożony. Dolne łóżko złożone do środka.

Element 12

13.

Pierwszy, drugi i trzeci rząd siedzeń w kierunku jazdy. Dolne łóżko złożone.

Element 9

14.

Pierwszy, drugi i trzeci rząd siedzeń w kierunku jazdy. Zdemontowane dolne łóżko.

Element 13

15.

Siedzenia w pierwszym rzędzie zwrócone w kierunku jazdy. Pojedyncze siedzenie w drugim rzędzie. Dwa siedzenia w trzecim rzędzie obok siebie. Zdemontowane dolne łóżko.

Element 15

16.

Siedzenia w pierwszym i drugim rzędzie zwrócone w kierunku jazdy. Zdemontowane dolne łóżko. Jeden rower w szynie po lewej stronie, drugi rower w szynie po prawej stronie.

Element 16

17.

Siedzenia w pierwszym rzędzie w kierunku jazdy. Pozostałe siedzenia wymontowane. Dolne łóżko rozłożone. Od bagażnika do pierwszego rzędu siedzeń stworzono przestrzeń do przewożenia długich przedmiotów. Mocowanie ładunku za pomocą oczek w szynach.

Element 17

18.

Siedzenia w przednim rzędzie skierowane do przodu. Pozostałe siedzenia wymontowane. Zdemontowane dolne łóżko. Miejsce na duże przedmioty w części mieszkalnej. Bezpieczne mocowanie ładunku za pomocą oczek w szynach.