Wavecamper Renault Trafic – jakość potwierdzona przez Renault S.A.S.
Całe DNA Wavecamper zostało wykorzystane również na popularnym podwoziu Renault Trafic, tworząc pojazd o wyjątkowej funkcjonalności i elastyczności aranżacji wnętrza. Kluczem są pojedyncze fotele montowane na systemie szynowym, które pozwalają na różnorodne konfiguracje – od 4-osobowego kampera z 4 miejscami do spania, po komfortowy transporter dla 6 osób. Po demontażu siedzeń lub łóżka powstaje przestrzeń idealna do przewozu większych przedmiotów.

DO POBRANIA
Modele
Camper Flex
Zabudowa Camper Flex wyróżnia się ponadprzeciętną funkcjonalnością i elastycznością aranżacji wnętrza. Kluczowym elementem są pojedyncze fotele montowane na systemie szynowym, które można dowolnie przesuwać, dokładać lub całkowicie demontować. Dzięki temu pojazd może pełnić rolę 4-osobowego kampera z 4 miejscami do spania lub komfortowego transportera dla 6 osób. Dostępna w wariancie SHORT oraz LONG.

Funkcjonalność camper Flex / Entry Plus
NA CO DZIEŃ
Wavecamper Volkswagen T6.1 doskonale sprawdzi się podczas codziennych czynności, jak np. odwożenie dzieci do szkoły, dojazd do pracy czy wyjazd na zakupy (wysokość ze złożonym dachem wynosi najczęściej poniżej 200 cm). Wavecamper zapewnia wygodne miejsce do przebywania wewnątrz oraz szereg udogodnień (np. stolik i dodatkowa instalacja elektryczna), które czynią to auto odpowiednim partnerem do pracy poza biurem.
TRANSPORT OSÓB I PRZEDMIOTÓW
- Rodzinny wypad z dziadkami? Czy może weekendowy wyjazd z przyjaciółmi?
Wavecamper Volkswagen T6.1 dzięki opcjonalnym dodatkowym fotelom w kilka minut może się przystosować do przewozu max 8-miu osób. - Przeprowadzka lub zakup nowych mebli?
Dzięki wolnej podłodze i przestrzeni załadunkowej o długości do 290 cm! Wavecamper Volkswagen T6.1 idealnie nada się do przewiezienia dużych gabarytów.
W WEEKEND
- Wypad w góry czy na rower? A może lubicie pływać na desce?
Dzięki wolnej podłodze i przestrzeni załadunkowej o długości do 290 cm.
Wavecamper Volkswagen T6.1 będzie doskonałym kompanem do takich aktywności.
NA WAKACJE
Wavecamper Volkswagen T6.1 doskonale sprawdzi się w wakacje jako pełnowartościowy kamper z czterema miejscami do spania, szafkami, ogrzewaniem postojowym czy dodatkową instalacją elektryczną.

Wavecamper Renault Trafic – filmy
Przestrzeń mieszkalna
Gotowanie
Spanie
UKŁADY WNĘTRZA
(wybrane układy mogą się różnić w zależności od modelu)


















1.
Siedzenia w pierwszym i drugim rzędzie zwrócone w kierunku jazdy. Dolne łóżko złożone.
2.
Siedzenia w pierwszym i drugim rzędzie zwrócone w kierunku jazdy. Stół rozłożony.
3.
Siedzenia w pierwszym rzędzie zwrócone w stronę części dziennej. Siedzenia w drugim rzędzie w kierunku jazdy. Dolne łóżko złożone do środka. Stół rozłożony.
4.
Siedzenia w pierwszym rzędzie z widokiem na część mieszkalną. Dolne łóżko rozłożone. Fotele w drugim rzędzie można schować obok siebie pod łóżkiem, co ułatwia dostęp do szafek z części dziennej. Wolny bagażnik.
5.
Siedzenia w pierwszym rzędzie zwrócone ku przestrzeni mieszkalnej. Dolne łóżko rozłożone. Siedzenia w drugim rzędzie można schować obok siebie pod łóżkiem, co ułatwia dostęp do szafek w części dziennej. Konsola rozszerzona. Wolny przedział bagażowy.
6.
Siedzenia w pierwszym rzędzie zwrócone w kierunku jazdy. Dolne łóżko rozłożone. Fotele w drugim rzędzie można schować jeden za drugim pod łóżkiem, co zapewnia wygodny dostęp do szafek i przestrzeni bagażowej w części dziennej.
7.
Siedzenia w pierwszym i drugim rzędzie zwrócone w kierunku jazdy. Fotele w drugim rzędzie zamontowane są jeden za drugim, dzięki czemu możliwe jest przewożenie długich przedmiotów przy jednoczesnym zapewnieniu miejsc siedzących dla 4 osób. Dolne łóżko złożone.
8.
Siedzenia w pierwszym rzędzie zwrócone w kierunku jazdy. Dolne łóżko rozłożone. Fotele w drugim rzędzie można schować jeden za drugim pod łóżkiem, co pozwala na przechowywanie długich przedmiotów i jednoczesny nocleg dla 4 osób.
9.
Siedzenia w pierwszym rzędzie zwrócone w kierunku jazdy. Zdemontowane siedzenia drugiego rzędu. Dolne łóżko rozłożone. Wolna przestrzeń ładunkowa od bagażnika do siedzeń w pierwszym rzędzie.
10.
Siedzenia w pierwszym rzędzie zwrócone w kierunku jazdy. Dolne łóżko złożone. Siedzenia w drugim rzędzie schowane obok siebie pod łóżkiem. Przestrzeń w strefie mieszkalnej do transportu dużych przedmiotów. Pewne mocowanie ładunku za pomocą oczek w szynach.
11.
Siedzenia w pierwszym rzędzie zwrócone w kierunku jazdy. Siedzenia w drugim rzędzie (obok siebie) zwrócone w stronę części dziennej. Siedzenia w trzecim rzędzie w kierunku jazdy. Dolne łóżko złożone.
12.
Siedzenia w pierwszym rzędzie zwrócone w kierunku jazdy. Siedzenia w drugim rzędzie (obok siebie) zwrócone w stronę części dziennej. Siedzenia w trzecim rzędzie w kierunku jazdy. Stół rozłożony. Dolne łóżko złożone do środka.
13.
Pierwszy, drugi i trzeci rząd siedzeń zwrócony w kierunku jazdy. Dolne łóżko złożone.
14.
Pierwszy, drugi i trzeci rząd siedzeń w kierunku jazdy. Zdemontowane dolne łóżko.
15.
Siedzenia w pierwszym rzędzie zwrócone w kierunku jazdy. Pojedyncze siedzenie w drugim rzędzie. Dwa siedzenia w trzecim rzędzie obok siebie. Zdemontowane dolne łóżko.
16.
Siedzenia w pierwszym i drugim rzędzie zwrócone w kierunku jazdy. Zdemontowane dolne łóżko. Jeden rower w szynie po lewej stronie, drugi rower w szynie po prawej stronie.
17.
Siedzenia w pierwszym rzędzie w kierunku jazdy. Pozostałe siedzenia usunięte. Dolne łóżko rozłożone. Od bagażnika do pierwszego rzędu siedzeń stworzono przestrzeń do przewożenia długich przedmiotów. Mocowanie ładunku za pomocą oczek w szynach.
18.
Siedzenia w przednim rzędzie zwrócone do przodu. Pozostałe siedzenia usunięte. Zdemontowane dolne łóżko. Miejsce na duże przedmioty w części mieszkalnej. Ładunek zabezpieczony za pomocą oczek w szynach.