Wavecamper NEW VW Transporter / Ford Transit Custom – nowa generacja podróżowania

Ponad 10 lat doświadczenia i blisko 1000 wyprodukowanych campervanów pozwoliło nam stworzyć zabudowę Wavecamper na najnowszych modelach Ford Transit Custom oraz jego bliźniaczym odpowiedniku – nowym Volkswagenie Transporterze. Bazując na rozwiązaniach z modelu VW T6.1, zachowaliśmy to, z czego słynie nasza marka – najwyższą jakość i funkcjonalność – a jednocześnie wprowadziliśmy najnowocześniejsze rozwiązania dostępne w branży. Na pokładzie znajdziesz m.in.: akumulatory litowo-jonowe nowej generacji, panele solarne dopasowane do dachu, o zwiększonej wydajności, gniazda USB-C 60W do ładowania laptopów i zasilania internetu STARLINK, inteligentny system zarządzania urządzeniami kampera z poziomu smartfona, bojler na ciepłą wodę zasilany powietrzem z ogrzewania postojowego lub prądem 12V/230V.

 

Oferta uzupełniona jest o szeroki wybór akcesoriów dedykowanych do tego modelu. Dostępne są wersje z silnikami 150 KM lub 170 KM, z automatyczną skrzynią biegów oraz opcją napędu 4×4.

DO POBRANIA

Modele

Wygodne siedzenia z możliwością przesuwu w systemie szynowym znacznie zwiększają funkcjonalność wnętrza i możliwości jego aranżacji. Istnieje możliwość dołożenia dodatkowych siedzeń oraz używania ich tyłem do kierunku jazdy (możliwość podróżowania twarzami do siebie). Dwupalnikowa kuchenka ze zintegrowanym głębokim zlewem oraz wolna przestrzeń blatu kuchennego sprawiają, że gotowanie w Wavecamper NEW VW Transporter to czysta przyjemność. Wygodny dostęp do większości szafek, w tym do szafki na sztućce, naczynia oraz lodówki także przy rozłożonym łóżku i stoliku znacznie ułatwia zarówno przygotowywanie jak i spożywanie posiłków. Możliwość przesuwu foteli, jak i stolika sprawie, że możemy wygodnie zasiąść przy stole nawet w 4 osoby. Stolik w formie złożonej ma swoje miejsce na boku szafki kuchennej. Istnieje możliwość skorzystania z dodatkowego, większego stolika umieszczonego w drzwiach przesuwnych. Oba stoliki można użyć także na zewnątrz pojazdu.

Wygodne łóżko dolne o wymiarach 125cm x 195cm z komfortowym materacem. Opcjonalnie materac może być wyposażony w wewnętrzny stelaż zwiększający komfort snu. Łóżko działa niezależnie od umieszczonych pod nim złożonych foteli. W przypadku demontażu foteli można nadal korzystać z łóżka, a pod nim umieścić bagaże lub długie przedmioty jak np. deska surfingowa. Górne łóżko o wymiarach 125cm x 200cm wyposażone jest w system Froli zwiększający komfort spania.

 

Funkcjonalność

NA CO DZIEŃ

Wavecamper NEW VW Transporter / Ford Transit Custom doskonale sprawdzi się podczas codziennych czynności, jak np. odwożenie dzieci do szkoły, dojazd do pracy czy wyjazd na zakupy. Wavecamper zapewnia wygodne miejsce do przebywania wewnątrz oraz szereg udogodnień (np. stolik i dodatkowa instalacja elektryczna), które czynią to auto odpowiednim partnerem do pracy poza biurem.

 

TRANSPORT OSÓB I PRZEDMIOTÓW

  • Rodzinny wypad z dziadkami? Czy może weekendowy wyjazd z przyjaciółmi?
    Wavecamper NEW VW Transporter / Ford Transit Custom dzięki opcjonalnym dodatkowym fotelom w kilka minut może się przystosować do przewozu max 6-ciu osób.
  • Przeprowadzka lub zakup nowych mebli?
    Dzięki wolnej podłodze i przestrzeni załadunkowej o długości do 290 cm! Wavecamper NEW VW Transporter / Ford Transit Custom idealnie nada się do przewiezienia dużych gabarytów.

W WEEKEND

  • Wypad w góry czy na rower? A może lubicie pływać na desce?
    Dzięki wolnej podłodze i przestrzeni załadunkowej o długości do 290 cm.

Wavecamper NEW VW Transporter / Ford Transit Custom będzie doskonałym kompanem do takich aktywności.

 

NA WAKACJE
Wavecamper NEW VW Transporter / Ford Transit Custom doskonale sprawdzi się w wakacje jako pełnowartościowy kamper z czterema miejscami do spania, szafkami, ogrzewaniem postojowym czy dodatkową instalacją elektryczną.

UKŁADY WNĘTRZA

(wybrane układy mogą się różnić w zależności od modelu)

Element 6

1.

Siedzenia w pierwszym i drugim rzędzie zwrócone w kierunku jazdy. Dolne łóżko złożone.

Element 2

2.

Siedzenia w pierwszym i drugim rzędzie zwrócone w kierunku jazdy. Stół rozłożony.

Element 3

3.

Siedzenia w pierwszym rzędzie zwrócone w stronę części dziennej. Siedzenia w drugim rzędzie w kierunku jazdy. Dolne łóżko złożone do środka. Stół rozłożony.

Element 4

4.

Siedzenia w pierwszym rzędzie z widokiem na część mieszkalną. Dolne łóżko rozłożone. Fotele w drugim rzędzie można schować obok siebie pod łóżkiem, co ułatwia dostęp do szafek z części dziennej. Wolny bagażnik.

Element 5

5.

Siedzenia w pierwszym rzędzie zwrócone ku przestrzeni mieszkalnej. Dolne łóżko rozłożone. Siedzenia w drugim rzędzie można schować obok siebie pod łóżkiem, co ułatwia dostęp do szafek w części dziennej. Konsola rozszerzona. Wolny przedział bagażowy.

Element 6

6.

Siedzenia w pierwszym rzędzie zwrócone w kierunku jazdy. Dolne łóżko rozłożone. Fotele w drugim rzędzie można schować jeden za drugim pod łóżkiem, co zapewnia wygodny dostęp do szafek i przestrzeni bagażowej w części dziennej.

Element 7

7.

Siedzenia w pierwszym i drugim rzędzie zwrócone w kierunku jazdy. Fotele w drugim rzędzie zamontowane są jeden za drugim, dzięki czemu możliwe jest przewożenie długich przedmiotów przy jednoczesnym zapewnieniu miejsc siedzących dla 4 osób. Dolne łóżko złożone.

Element 20

8.

Siedzenia w pierwszym rzędzie zwrócone w kierunku jazdy. Dolne łóżko rozłożone. Fotele w drugim rzędzie można schować jeden za drugim pod łóżkiem, co pozwala na przechowywanie długich przedmiotów i jednoczesny nocleg dla 4 osób.

Element 8

9.

Siedzenia w pierwszym rzędzie zwrócone w kierunku jazdy. Zdemontowane siedzenia drugiego rzędu. Dolne łóżko rozłożone. Wolna przestrzeń ładunkowa od bagażnika do siedzeń w pierwszym rzędzie.

Element 10

10.

Siedzenia w pierwszym rzędzie zwrócone w kierunku jazdy. Dolne łóżko złożone. Siedzenia w drugim rzędzie schowane obok siebie pod łóżkiem. Przestrzeń w strefie mieszkalnej do transportu dużych przedmiotów. Pewne mocowanie ładunku za pomocą oczek w szynach.

Element 19

11.

Siedzenia w pierwszym rzędzie zwrócone w kierunku jazdy. Siedzenia w drugim rzędzie (obok siebie) zwrócone w stronę części dziennej. Siedzenia w trzecim rzędzie w kierunku jazdy. Dolne łóżko złożone.

Element 11

12.

Siedzenia w pierwszym rzędzie zwrócone w kierunku jazdy. Siedzenia w drugim rzędzie (obok siebie) zwrócone w stronę części dziennej. Siedzenia w trzecim rzędzie w kierunku jazdy. Stół rozłożony. Dolne łóżko złożone do środka.

Element 12

13.

Pierwszy, drugi i trzeci rząd siedzeń zwrócony w kierunku jazdy. Dolne łóżko złożone.

Element 9

14.

Pierwszy, drugi i trzeci rząd siedzeń w kierunku jazdy. Zdemontowane dolne łóżko.

Element 13

15.

Siedzenia w pierwszym rzędzie zwrócone w kierunku jazdy. Pojedyncze siedzenie w drugim rzędzie. Dwa siedzenia w trzecim rzędzie obok siebie. Zdemontowane dolne łóżko.

Element 15

16.

Siedzenia w pierwszym i drugim rzędzie zwrócone w kierunku jazdy. Zdemontowane dolne łóżko. Jeden rower w szynie po lewej stronie, drugi rower w szynie po prawej stronie.

Element 16

17.

Siedzenia w pierwszym rzędzie w kierunku jazdy. Pozostałe siedzenia usunięte. Dolne łóżko rozłożone. Od bagażnika do pierwszego rzędu siedzeń stworzono przestrzeń do przewożenia długich przedmiotów. Mocowanie ładunku za pomocą oczek w szynach.

Element 17

18.

Siedzenia w przednim rzędzie zwrócone do przodu. Pozostałe siedzenia usunięte. Zdemontowane dolne łóżko. Miejsce na duże przedmioty w części mieszkalnej. Ładunek zabezpieczony za pomocą oczek w szynach.